متن یه موزیک خاطره انگیز..
 
جمعه 9 اسفند 1392برچسب:, :: 1:19 ::  نويسنده : mehdi

چقدر دوست داشتن تو شیرینه..

تو رنگ چشمات به دل می شینه..

تو رو من دوست دارم تا اونجایی..

که آدم واسه حوا می میره..

تو هستی تنها عشقم توی دنیام..

نباشی می مونم من تنها..

نگی یک روز از من دلگیری..

دوستت دارم من تو رو قد دنیا..

واسه دیدنت قلبم می لرزه..

وجود تو به دنیا می ارزه..

برای لحظه های شیرینم..

لب تو داره بهترین مزه..

چقدر دوست داشتن تو شیرینه..

تو رنگ چشمات به دل می شینه..

تو رو من دوست دارم تا اونجایی..

که ادم واسه حوا می میره..

واسه داشتنت جونمم می دم..

تو چشمای تو من عشق رو دیدم..

کنارتو دنیا چقدر جذابه..

تو رو من تو اغوشم می گیره..

تو خوبی دنیام چقدر خوبه..

نباشی تو دنیام چه اشوبه..

تو تنها دلی تو قلبم..

که تو سینه هر لحظه می کوبه..

دانلود آهنگ((عشق شیرین از امیرفرجام))

 

لعنت به روزگار..

لعنت به خاطرات :'(

 



نظرات شما عزیزان:

hadi
ساعت23:57---11 اسفند 1392
داش عالی بودی....
پاسخ:چاکریم داشی


㋡•°נختړے بــا اِسـ❤ـاכּسِـ♔ـ تۅتــ فرنگے㋡•°
ساعت4:09---10 اسفند 1392
آآآآآآآآآآپپپپپپپپمممممممممم

صبا
ساعت10:35---9 اسفند 1392
دنیا اگه مرد بود اسم زن رو خودش نمیذاشت.!
پاسخ::|


㋡•°נختړے بــا اِسـ❤ـاכּسِـ♔ـ تۅتــ فرنگے㋡•°
ساعت1:52---9 اسفند 1392
لعنت ب همه چی

لعنت ب زندگی
پاسخ: :) )))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: